• Stabilirea domeniului de aplicare si politicii;
• Asistenta in contractarea certificarii;
• Instruirea personalului, constientizare;
• Elaborarea documentatiei (proceduri si politici, service management plan etc.) si a formularisticii aferente;
• Implementarea sistemului (SLA, raportare, continuitatea serviciilor, bugetarea serviciilor IT, managementul capacitatii, managementl securitatii informatiei, terti si furnizori, managementul incidentelor si problemelor, managementul configuratiei, managementul schimbarii etc.)
• Audit intern si suport in realizarea actiunilor corective;
• Asistenta in timpul preauditului si auditului de certificare.
- Prima pagină
- Despre noi
- Portofoliu
- Servicii
- Managementul calității (ISO 9001)
- Managementul mediului (ISO 14001)
- Managementul sănătății și securității ocupaționale (OHSAS 18001)
- Managementul siguranței alimentului (ISO 22000)
- Managementul securității informației (ISO 27001)
- Managementul continuității afacerii (BS 25999)
- Managementul serviciilor IT (ISO 20000)
- Securitatea sistemelor informatice (Standardele ISACA)
- Standarde de control intern managerial (OMFP 946)
- Instruire
- Contact