• Stabilirea domeniului de aplicare si politicii;
• Asistenta in contractarea certificarii;
• Instruirea personalului, constientizare;
• Elaborarea documentatiei (proceduri si politici, service management plan etc.) si a formularisticii aferente;
• Implementarea sistemului (SLA, raportare, continuitatea serviciilor, bugetarea serviciilor IT, managementul capacitatii, managementl securitatii informatiei, terti si furnizori, managementul incidentelor si problemelor, managementul configuratiei, managementul schimbarii etc.)
• Audit intern si suport in realizarea actiunilor corective;
• Asistenta in timpul preauditului si auditului de certificare.
- Prima pagină
- Despre noi
- Portofoliu
- Servicii
- Managementul calității (ISO 9001)
- Managementul mediului (ISO 14001)
- Managementul sănătății și securității ocupaționale (ISO 45001)
- Analize de risc la securitate fizica (Legea 333 / 2003)
- Managementul securității informației (ISO 27001)
- Managementul continuității afacerii (ISO 22301)
- Managementul serviciilor IT (ISO 20000-1)
- Responsabi Protectia Datelor (DPO)
- Protectia datelor cu caracter personal (GDPR)
- Instruire
- Contact