• Identificare si evaluare riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala (conform cu Legea 319 / 2006), identificare cerinte legale;
• Asistenta in contractarea certificarii;
• Instruirea personalului, constientizare;
• Elaborarea documentatiei (politica, plan de prevenire si protectie, program de management, proceduri de sanatate si securitate ocupationala etc.) si a formularisticii aferente;
• Asistenta in implementarea sistemului (consultare si comunicare, situatii de urgenta si capacitate de raspuns, evaluarea conformarii privind cerintele legale, raportarea incidentelor etc);
• Audit intern si suport in realizarea actiunilor corective;
• Analiza managementului;
• Asistenta in timpul preauditului si auditului de certificare.
- Prima pagină
- Despre noi
- Portofoliu
- Servicii
- Managementul calității (ISO 9001)
- Managementul mediului (ISO 14001)
- Managementul sănătății și securității ocupaționale (ISO 45001)
- Analize de risc la securitate fizica (Legea 333 / 2003)
- Managementul securității informației (ISO 27001)
- Managementul continuității afacerii (ISO 22301)
- Managementul serviciilor IT (ISO 20000-1)
- Responsabi Protectia Datelor (DPO)
- Protectia datelor cu caracter personal (GDPR)
- Instruire
- Contact