• Identificare si evaluare riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala (conform cu Legea 319 / 2006), identificare cerinte legale;
• Asistenta in contractarea certificarii;
• Instruirea personalului, constientizare;
• Elaborarea documentatiei (politica, plan de prevenire si protectie, program de management, proceduri de sanatate si securitate ocupationala etc.) si a formularisticii aferente;
• Asistenta in implementarea sistemului (consultare si comunicare, situatii de urgenta si capacitate de raspuns, evaluarea conformarii privind cerintele legale, raportarea incidentelor etc);
• Audit intern si suport in realizarea actiunilor corective;
• Analiza managementului;
• Asistenta in timpul preauditului si auditului de certificare.
- Prima pagină
- Despre noi
- Portofoliu
- Servicii
- Managementul calității (ISO 9001)
- Managementul mediului (ISO 14001)
- Managementul sănătății și securității ocupaționale (OHSAS 18001)
- Managementul siguranței alimentului (ISO 22000)
- Managementul securității informației (ISO 27001)
- Managementul continuității afacerii (BS 25999)
- Managementul serviciilor IT (ISO 20000)
- Securitatea sistemelor informatice (Standardele ISACA)
- Standarde de control intern managerial (OMFP 946)
- Instruire
- Contact