Lucrul bine făcut este sursa bunăstării

De ce veți implementa un sistem de management

  • Prin documentarea si tinerea sub control a fluxurilor de lucru creste eficacitatea acestora si implicit calitatea serviciilor sa produselor pe care organizatia dumneavoastra le ofera.
  • Creste gradul de responsabilizare si incredere a personalului, oferind un cadru clar de desfasurare a atributiilor. Existenta procedurilor accelereaza integrarea noilor angajati.
  • Existenta procedurilor simplifica implementarea unor aplicatii informatice de Managementul Documentelor si Fluxurilor de Lucru, precum si a aplicatiilor de Management Integrat (ERP).
  • Sunt reduse riscurile legate de intarzieri si nefunctionare, precum si riscul operational (ISO 27001).
  • Creste eficienta activitatii in ansamblu, prin reducerea pagubelor provocate de incidentele de securitate (ISO 27001).
  • Asigura respectarea unor cerinte legale si tehnice in unele domenii (de exemplu cerinte privind facturarea in unic exemplar / facturarea electronica, Internet Banking, confidentialitatea datelor cu caracter personal sau apartinand clientilor etc. – standardele ISACA).
  • Asigura continuitatea afacerii / serviciilor (BS 25999).
  • Existenta diferitelor sisteme de management este aproape obligatorie in relatiile cu partenerii externi, demonstrand inscrierea organizatiei in tendinta mondiala din domeniul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale, sigurantei alimentului, securitatii informaiei, continuitatii afacerii si serviciilor IT.
  • Certificarile unor sisteme de management consolideaza cartea de vizita a organizatiei, asigurand prestanta si marind increderea membrilor societatii si partenerilor in calitatea serviciilor oferite.
  • Certificari ca ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000, ISO 27001, ISO 20000 sunt conditii de calificare obligatorii in marea majoritate a licitatiilor publice.